Viktigt angående MEGAmaran!!

Jag har idag suttit och kollat lite på utgifterna till maran och har kommit fram till att 350:- för hela helgen kanske är lite dyrt.
Så jag har kommit fram till att om vi gör så här;

Vi har en gemensam middag (fre eller lör) då vi äter våra numer traditionella Tacos och sen grillar vi den andra kvällen.

Då tar alla med sig det de vill grilla och resten ordnar jag dit, som t.ex. sallad, pommes frites eller något annat gott.

På detta sätt så kommer det att kosta så här istället:
100:- per dag och deltagare eller 250:- för hela helgen.
Ungdomar tom 18 år 75:- dag eller 150:- för hela helgen.

Hoppas att fler än jag känner att det blev mer överkomligt med detta.

Har du frågor så maila mig på [email protected]

Ha' de'!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Malin B

Vad du är duktig Erika =0) Ser fram emot denna pysselhelg!
/Malin

2008-04-29 @ 20:34:57
Postat av: angela

kan bara instämma med föregående talare!!

2008-05-22 @ 07:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0